tisdag 25 oktober 2011

Visa vägen!

Vart är jag. Jag kommer ingen vart. Jag har ingen inspiration.
Vill att det ska bli bra, men ser hellre en repris på grey's anatomy.

Frågeställningen om markägande tar mig ingenstans. Köpte på mig ett lass med flaggar (de man har på födelsedagstårtan). Tänkte jag kunde göra något av det, men det blev inte bra.
Jag tycker det är tråkigt att göra något som jag inte känner att jag är bra på. Känns som jag bara vill skita i allt och köpa en muffin och lämna in den. varsågod! detta är min gestaltning. Tre terminer tog det att komma fram till detta.

Har besökt Kålltorp igen. Kände att det kanske kunde ge mig något att åka tillbaka. Men ingenting.
Har bläddrat igenom foton och försöker hitta nåt, men kommer ingen vart med det heller.
Kålltorp är ingenting för mig. Ger mig ingenting. En plats. Inte tråkig. inte bråkig. Den bara finns där.

Jag tar en paus. Kanske kommer det nåt då. vem vet. Jag ska bli klar.
Önskar mig bort till New orleans. Kunde vi inte haft "Treme" istället för Kålltorp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar